Sportul și viața sănătoasă în România, Cosmin Nae (2021) - Extras SBA
|
Prezentare NEURO PERFORMANCE CENTER
Lector: Costin Damasaru Expert Neurostiinta
|
Brandurile care comunica local in sport, au ca prima linie de demarcatie aria de distributie si vanzare, preluand specificitatea fiecarei zone.
O echipa poate fi sustinuta de un brand national sau de un brand local(care acopera doar o regiune sau doar un oras), totul este legat de puterea de consum a fanilor si de felul in care este format bugetul fiecaruia dintre ei.
In Europa de Est, buge...
|
1 milion de vizualizări obţinute pe Youtube de doar 25 de meciuri
Un studiu realizat de către Sport Evolution Group arată că 25 de meciuri din primele 12 etape ale ediţiei curente de campionat au reuşit să obţină peste 1 million de vizualizări pe platforma de conţinut video Youtube. Principalii artizani ai aceste performanţe au fost canalele oficiale Liga 1 Rom...
|
Singurul studiu despre return on investment pentru sport ca vehicul media din Romania - 1 euro investit în sport aduce un return de 6 euro în medie.
|
Raport de sinteza InStat. Romania Liga 2 2020-2021.
|
Raport de sinteza InStat. Romania Liga I 2020-2021.
|
Quantix Marketing Consulting a lansat o nouă ediție a cercetării Sportul și Viața Sănătoasă în România.
Studiul vine în completarea seriei inițiate în urmă cu peste 5 ani și surprinde starea actuală a modului cum se raportează românii la fenomenul sportiv, la adoptarea unui stil de viață sănătos.
”Cercetarea noastră continu...
|
Managementul Structurilor Sportive și al Evenimentelor, Coman Paul (2018)
|
360º BTL activities - Studiu de Caz Gazeta Sporturilor
Material realizat de Andreea Mira - Director de Marketing Gazeta Sporturilor
|
Studiu de caz despre BRD Nastase Tiriac Trophy 2015 de la Arenele BNR, Cosmin Hodor (2015)
|
Studiul de caz prezintă idei de campanii de marketing sportiv de la Gazeta Sporturilor și oferta de marketing integrat a GSP.
|
Psihologul sportiv ca liant al creșterii performanței în fotbal
|
Psihologia tânărului fotbalist, de la dureri de cap la titular consacrat, de la discriminare pozitivă la meritocrație. Ioan Popoviciu
|
Dezvoltând sentimentul încrederii, copilul va avea speranța că noile provocări ale vieții pot fi depășite. Nereușind să dezvolte sentimentul încrederii, (experimentând o viață cu îngrijire inconstantă) copilul va dezvolta tiparul gândirii fricii în fața provocărilor.
La primele întâlniri cu sportivii pe care îi ...
|
Învățarea psihologică în sport. De la incompetență la excelență, Ioan Popoviciu
|
Efectele aprecierii talentului asupra performanţei în fotbal, Ioan Popoviciu
|
Workshop de psihologie sportiva - Cultivarea unei mentalităţi solide în sport, Ioan Popoviciu
|
Topul brandurilor cluburilor de fotbal din lume într-un clasament cu grafice și statistici.
|
Numarul echipelor de club care au participat in Champions League si Europa League/ Cupa UEFA in perioada 2008-2011 este de 375, iar in perioada 2001-2011 este de 578.
Numarul de persoane care au urmarit de pe stadion meciurile din Champions League a fost de 13.4 milioane oameni, in timp ce gradul de ocupare al stadioanlor pe care s-au jucat meciurile din Chapions League, atat in faza grupelor cat si ...
|
Cu toate ca performantele echipei nationale a Romaniei sunt tot mai modeste, pasiunea pentru fotbal este de nestins. Romanii se indeparteaza de stadioane, dar gasesc alte modalitati pentru a sta in legatura cu evenimentele fotbalistice. Pasiunea pentru fotbal este atat de puternica si pentru faptul ca este o pasiune care presupune comportamente de schimb social, de participare comuna si expresie identitara.
|
Radu Petre este managing partner al Sport Arena Streetball, cel mai mare turneu de baschet 3 la 3 organizat în România ce a devenit un model de succes recunsocut de FIBA. Turneul este deja replicat şi în alte tări precum Emiratele Arabe Unite, obiectul studiului de caz prezentat. Compania Sport Arena mai are în portof...
|
Studiu de caz Transylvania Open si Winners Open - Tenisul întâlnește Design Thinking, Mirel Alexa
|
Partnerships in Football - KEY INSIGHTS, Cristiana Gaitan
|
12 dintre cele mai importante meciuri de fotbal din istorie analizate tactic si tehnic, intr-un format simplu si placut, dar cu multa pasiune.
Autor: Rosu Catalin
|
Strategia RSC Anderlecht Football Women, Martijn Ernest
|
Sponsorship - Return On Investment in Sport, Cristian Gheorghe (2019)
|
Prezentare "eSportArena Streetball", Radu Petre (2020)
|
Stunning visual content for any sports organization - Radu Lisita, Kickly
|
Brand protection Through Customer Service - Formula 1, Robert Spekman
|
Campionatul Național de Super Rally 2019 Bucharest Romania,
Lector: Corina Otrocol, Director de Marketing Ferratum Money Romania
|
Abordare Content si Marketing Sportiv, Adrian-Dan Dumitrescu, Sports Net Management (2019)
|
Prezentarea evenimentului multi sportiv Sports Festival, Mirel Alexa
|
Maratonul Olteniei si Sport Insights
Lector: Cosmin Nae, Quantix Marketing Insights
|
Drepturile comerciale ale influencerilor din sport
Lector: Ionut Polexe, General Manager ROTON Music
|
NoMad Multisport- Paltinis
Autor: Daniel Sardan
|
PAO BC Ticketing Department
|
Sponsorship Activation: World-wide census of BC Žalgiris fans
2017 DEVOTION MARKETING AWARDS
|
Sports Business Academy, prima academie de sports business din România și din Europa de Est, anunță lansarea analizei ce are in prim plan a II-a editie a studiului activitatii de merchandising al industriei fotbalistice romanesti.
In cadrul acestui studiu, s-a creat o baza de date ce contine informatii legate de ...
|
Fenerbahce Spor Kulubu 1907 ULKER marketing campaign insights about sponsorships activation, fan messages, social media, TV program, Arena 360 and matchday activities.
|
Sports Business Academy, prima academie de sports business din România și din Europa de Est, anunță lansarea studiului de caz ”LIGA 1 ROMANIA – Brands and typologies of football clubs” ca f...
|
Workshop despre ticketing, Mihnea Zaharia (2023)
|
Data and Insights in Sports Industry, Nielsen Sports (2023)
|
Capitalizarea unei organizatii prin marketing sportiv in Romania. Valentin Popescu (2023)
|
Sportul printre obstacole - Atlas Arena. Cristian Buzea (2023)
|
Sportul in Suedia, Mihai Tudoran (2023)
|
Prezentare Assist Agency, Andrei Otineanu (2022)
|
Consumatorul de sport din Romania. Segmentare si pozitionare. Mihaela Constantinescu(2023)
|
PrezenatareTeqball, noul sport din Romania, Vlad Podar (2022)
|
Auditul performantei administrarii patrimoniului sportiv al MTS de catre Curtea de Conturi a Romaniei pentru perioada 1990 - 2016
|
Prezentare NEXUS - The eSports TEAM, Alexandru Ion
|
Studiu de Caz despre Pescuitul Sportiv de Competiție în România - Cristian Pindichi
|
Managementul unei echipe de ciclism, Cătălin Sprinceanã
|
Prezentare Summer Camps - Business Plan, Lucian Anisia
|
Actiuni comunicare externa & social media in sport, Valentin Popescu (2020)
|
Performanta in sport cu ajutorul tehnologiei, Alexandru Moise
|
Prezentarea conceptului #TheRadaWay - Ionuț Rada
|
Prezentare "Sportul si Stilul de Viata Echilibrat",
Lector: Ramona Ciocodei - Director de Comunicare McDonalds Romania & Raluca Colac - PR Coordinator McDonalds Romania
|
Prezentare Fans Cup - Competitia Fanilor, Ion Alexandru
|
Brandul "BEST RIDE" - Aventura 4x4
|
Imaginea prin sport - Ionuț Urzeală, iSports Ploiești
|
|
FIFA20 - eSports
Lector Alexandru Constantinescu, EA Romania
|
Brandul Timisoreana - Povestea merge mai departe
Lector: Sorin Tudor, Brand Manager Timisoreana
|
Branding Personal,
Lector: Catalin Rusu, Rusu+Bortun
|
Brandul Red Bull si clubul sportiv NoMad in sportul din Romania
Autor: Daniel Sardan
|
Povestea din spatele celei mai complexe pozitionari din sportul romanesc - Handbal
|
Fenomenul Padbol a cuprins si Romania!, Elisabeta Gherghisan (2018)
|
Analiza comparativa privind sistemul sportiv din Romania versus Canada, Ana Maria Tarasov (2018)
|
Prezentarea cursei de alergare montana Ciucas X3, Tanase Ruxandra (2018)
|
Volunteering and major sport events, Geanta Cazimir (2018)
|
Prezentare "Hai in Tei să 3 la 3", Bogdana Pacal (2018)
|
Marketing si Sport - Paul Markovits (2018)
|
Drumul spre succes, Paula Ungureanu (2018)
|
Strategii pentru performanta, Dragos Luscan (2018)
|
ALEXANDRION - Esenta de Campion, Valentin Popescu(2018)
|
Despre comunicare sportiva la Mondial & Europene, Vlad Enachescu (2018)
|
Sponsorizarile, Ionut Urzeala(2018)
|
Prezentare Crosul Companiilor B2Run, Kick Off Events (2018)
|
National Football Team Identity Launch, Bogdan Nitu (2018)
|
Media Coverage on a Low Budget, Mihaela Constantinescu (2018)
|
Prezentare McDonald’s Player Escort, Ramona Ciocodei (2018)
|
Tehnologii de ultimã orã în sport - SAP, Adrian Beiu
|
Branding si identitate in Sport - CSM Bucuresti, Ana-Maria Pascaru (2018)
|
Raiffeisen Bank Bucharest Challenger EVENT REPORT(2018)
|
O scurta perspectiva asupra unor tendinte ce pot impacta mediul economic si social din Romania in 2019, legate de evolutia fenomenului sportiv si a orientarii populatiei catre un stil de viata sanatos.
Documentul este produs de Quantix Marketing Consulting, companie specializata in realizarea de cercetari de marketing pe aceste teme.
|
Prezentarea powerpoint a evenimentului Devotion Marketing Awards din 2014 privind programul echipei de basket germanice-chinezesti ALBA BERLIN.
|
EA7 Olimpia Milano 1936 - EUROLEAGUE MARKETING AWARDS 2014
|
Recognizing the need for a consistent and systematic ticketing approach, Panathinaikos BC has formed in September 2013 a Ticketing Sales Team with the goal to increase ticket sales through an “outside sales” strategy.
|
EuroLeague Marketing Award - BC Crvena zvezda
|
Prezentarea pasilor in organizarea evenimentului de elogiere a lui Dimitris Diamantidis, Diamonds Are Forever, Grecia
|
Povestea campioanei onlimpice Loredana Dinu și prezentarea palmaresului său, premiată cu Ordinul Meritul Sportiv și Emblema Onoarea Armatei Române
|
Model de organigramă pentru un club sportiv de fotbal și studiu de caz asupra FC Sportul Studențesc și asupra standardelor de funcționare privind managementul clubului.
|
Sport Arena social media interactions, mass media appearances, press cuts, attendance report, event global overview, event players and teams.
|
Andrei a vizitat într-un singur an 108 stadioane de fotbal în 10 țări.
Studiul de caz propune fidelizarea publicului pentru meciurile de fotbal din ligi inferioare de fotbal prin idei puse în practică în vizita sa în cele 10 țări pentru că “suporterul de azi poate fi abonatul de mâine”, iar social media este cel mai efic...
|
Strategia în sport și factorii care duc la atingerea performanței sportive extreme. Studiu de caz cu exemple din Formula 1, ciclism, snooker, tenis.
|
Statistici despre The Color Run Romania din 2014-2018 privind numărul de participanți și engagementul social media, eveniment organizat de KickOff Events.
|
Studiu de caz despre cum a devenit baschetul 3 la 3, de la o idee pe un teren, un turneu internațional de 3X3.
|
Studiu de caz despre cercetarea socială și de marketing în sport. Statistici despre frecvența de practicare a sporturilor, despre cele mai căutate sporturi, atitudini pentru ramurile sportive, rolul companiilor în dezvoltarea sportului, gradul de satisfacție al angajaților practicanți ai sporturilor atunci când revin la muncă.
|
Raportul evenimentului de Snooker, European Masters, cel mai mare eveniment sportiv al anului. Detalii despre expunerea media internațională a marei finale Judd Trump vs Ronnie O'Sullivan.
|
Analiza studiilor de sănătate și sport pentru copii și tineri și prezentarea proiectului Asociației Aspen pentru "alfabetizarea fizică" a copiilor din România.
Institutul Aspen România:
După modelul dezvoltat de Institutul Aspen USA, ne propunem ca fiecare copil din România să fie alfabetizat fizic până la vârs...
|
Workshop de management sportiv - Prezentarea clubului sportiv FC Viitorul Constanta, Cosmin Hodor
|
Workshop de management sportiv - Studiu de caz despre proiectul Eu sunt 12, Catalin Andrei
|
Studiu de caz despre Clubul Sportiv Colțea 1920 Brașov, Academia de Fotbal Celta Vigo Brașov privind organigrama administrativa si sportiva, buget si actiuni de implicare sociala.
|
Scrimera Ana Maria Branza Popescu prezinta cei 10 factori care influenteaza evolutia performantei sportive.
|
Workshop de marketing sportiv - Fundatia Alexandrion Grup în sport, Valentin Popescu
|
Strategia de marketing digital a Manchester City: strategia e-commerce. echipamente și merchandising, monitorizarea concurenței, SEO, căutări pe brand, user experience online.
|
Studiu de caz despre educație și sport la Steaua prin proiectul "Reading stands tall"/"Cititul rămâne la înălțime". Acțiune de promovare a Steaua CSM Eximbank.
|
Studiu de caz despre campania "Joacă pentru Steaua", Ionut Georgescu
|
Workshop de comunicare sportiva - Ghid despre comunicarea eficienta in sport, Cristian Scutariu
|
Povestea lui Titi Aur și studiu de caz despre proiectul "De la raliuri la conducerea defensivă". Studiul include și statistica deceselor zilnice din accidentele auto, dar și beneficiile conducerii defensive.
|
Articol despre amatorii implicați în sport, vlogging la nivel global în sport și trenduri în comunicare. Radu Restivan vorbește despre crearea conținutului de calitate și obținerea de rezultate pe termen lung.
|
Workshop de psihologie sportiva - Formarea mentalităţii sportivilor, Andreas Hniatiuc
|
Bogdan Nitu, prezentare despre proiectul Romania Prinde Aripi, Cluj Napoca.
În 2016 a luat ființă proiectul "România prinde aripi" în urma căruia, echipa națională de basket feminin avea să se numească Acvilele, iar echipa națională de basket masculin Vulturii.
|
Material despre producția TV, transmisiunea în direct, talk-show, producția editată AV, definiția ratingului TV, cota de piață share TV și despre jurnalismul sportiv.
|
Workshop de management sportiv, Despre bulgări de aur, Cristian Gheorghe
|
Prezentare despre structura internă a cluburilor de fotbal, organigramă, buget și despre metodele de dezvoltare ale cluburilor din România.
|
Lucian Lipovan prezintă bune practici în comunicarea cu presa sportivă și un model corect de comunicat de presă.
|
Curs despre indicatorii media, Gross Rating Points, affinity, reach media, planificare media și un studiu de caz pe analiza unui media plan.
|
Strategia de promovare HCM Baia Mare, modalități de promovare la nivel local sau național și avantajele sponsorizării. Exemple de alegere a unor simboluri reprezentative și modalități de atragere a cetățenilor la meciurile echipei.
|
Structura comitetului de competiții, de oficiere, tehnic, medical și anti-dopping, a celui de marketing și comunicare, regulamente de joc, disciplină ale Federației Internaționale de Fotbal American.
|
Studiu de caz Bucharest Warriors, membra a Federatiei Romane de Fotbal American, Razvan Matache
|
The Color Run Romania - studiu de caz asupra editiei din 2016 privind sponsorul principal Dero.
|
Evoluția The Color Run Romania în perioada 2014-2016 în număr de participanți și engagement social media, eveniment organizat de KickOff Events.
|
Workshop de drept sportiv - Regulamentul FIFA privind Statutul și Transferul Jucătorilor, categorizarea cluburilor de fotbal, perioade de înregistrare și eligibilitate.
|
Studiu de caz despre Sport Arena Streenball 2013 sub sloganul "Baschet pentru toți" și cum a devenit acesta cel mai mare turneu de basket 3 la 3 din lume.
|
Studiu de caz despre Club Atletico Boca Juniors privind businessul global, clubul de juniori, remodelarea stadionului , educație, fond de investiții pentru jucători, venituri din vânzări de bilete, sponsorizări și alte acțiuni de marketing.
|
Model de contract de sponsorizare pentru un club sportiv disponibil în limba engleză.
|
Antrenamentul mental in sportul de performanta, Ioan Popoviciu
|
Cel mai complex studiu de social media pe Liga I
Cluburile de fotbal din România sunt din ce în ce mai prezente şi pe Facebook, acest fapt putând fi cu uşurinţă observat în rezultatele studiului din lunile februarie - august 2016 realizat de Sports Business Academy.
Din cei peste 8 milioane de utilizatori români de pe Facebook, peste 2,5 milioane au ...
|
Prezentarea institutiilor internationale de fotbal, Robert Ponzgracs
|
Mihaela Constantinescu este profesor conferenţiar doctor în cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti, unde predă discipline precum cercetări de marketing şi marketing sportiv.
Este iniţiatoarea modulului opţional de marketing sportiv a facultăţii de marketing la anul 2 şi coautoare a primului manual de marketing sportiv din România, al...
|
Un slogan bun trebuie să aibă impact emoţional asupra consumatorilor unui brand si asupra fanilor unei echipe şi să se afle într-o relaţie strânsă cu spiritul lor şi cu valorile brandului. Prin parcurgerea materialului vei afla mai multe despre:
|
Implicarea serviciilor publice deconcentrate în susținerea activității sportive la nivel local, național și internațional este un subiect important pentru organziatorii de evenimente de orice nivel, luând în considerare nevoia de sprijin financiar şi material pe care anumite instituţii ale statului le pot îndeplini.
|
Repucom a fost cea mai mare agenție de cercetare din sport, aceasta a fost cumpărată de Nielsen și transformată în Nielsen Sport.
Agenția monitorizează și coordonează cercetări extensive utilizând tehnici de marketing intelligence.
|
Profilul consumatorului român de sport pe TV și pe stadioane. Analiza spectatorului de fotbal.
|
1 euro invested in sport saves a minimum of 6 euros. An analysis on return on investment for football as a media vehicle.
|